Primera etapa on es fonamental realitzar una bona base. Es molt important el joc dins del qual s’introduiran els diferents moviments de l’atletisme.

 

  • Treballarem els moviments bàsics: caminar, córrer, llançar i saltar.

  • Treballarem l’equilibri i la identificació de les parts del cos i del seu control.

  • Treballarem la coordinació general i l’associació espai-temps.

  • Assimilar els exercicis bàsics de l’escalfament.

  • Aprenentatge de les diferents disciplines de l’atletisme mitjançant el joc.

Al igual que l'etapa anterior encara som en una fase molt inicial on es fonamental realitzar una bona base. Es molt important el joc dins del qual s’introduiran els diferents moviments de l’atletisme.

 

  • Treballarem els moviments bàsics: caminar, córrer, llançar i saltar.

  • Treballarem l’equilibri i la identificació de les parts del cos i del seu control.

  • Treballarem la coordinació general i l’associació espai-temps.

  • Assimilar els exercicis bàsics de l’escalfament.

  • Aprenentatge de les diferents disciplines de l’atletisme mitjançant el joc.

  • Aprenentatge dels valors fonamentals de l'esport

  • Treball de l'autoestima mitjançant l'activitat física.

Segona etapa on segueix jugant però també és una etapa per anar introduint la tècnica.

 

  • Coneixement de les normes de totes les disciplines.

  • Inculcar els hàbits d’escalfament i d’estiraments bàsics.

  • Córrer de manera coordinada i diferenciar la cursa en amplitud, frequència, normal…

  • Treballar les tanquetes per treure la por a les tanques.

  • Coordinar la cursa amb batuda.

  • Saltar l’alçada amb tisores.

  • Llançar diferents objectes, pilotes i artefactes de la seva categoria.

  • Introducció a la tècnica de la marxa.

Sense oblidar mai el reforç positiu individual i l'ensenyament en els valors esportius.

En aquesta etapa ja no juguen, tot i que es fa esporàdicament. Comença a ser molt important la tècnica de carrera, desenvolupar la coordinació, l’equilibri, el ritme, la velocitat de reacció, la resistència aeròbica i la força ràpida.


 

  • Treballar  la curva sobre el metatars, relaxació facial i corporal de la cursa.

  • Treballar amb tanquetes  la posició global del cos.

  • Realitzar exercicis de tècnica de carrera, diferenciant amplitud i freqüència.

  • Desenvolupar la velocitat de reacció  amb jocs.

  • Velocitat amb starting i diferents ritmes de velocitat.

  • Desenvolupar  nocions de ritme, ràpid, lent, mig.

  • Apendre a córrer amb corba.

  • Conèixer i aplicar la tècnica de tanques.

  • Apendre a fer la cursa de salts, batre amb el peu adequat…

  • Conèixer els reglaments de totes les disciplines.

  • Iniciar als exercicis dels multisalts.

  • Dominar el salt en tisora i desenvolupar el Fosbury.

  • Apendre a llaçar parat i iniciar el desplaçament.

Etapa d'inici a la tecnificació , comença a ser molt important la tècnica de carrera, desenvolupar la coordinació, l’equilibri, el ritme, la velocitat de reacció, la resistència aeròbica i la força ràpida.


 

  • Treballar la preparació física de l'atleta

  • Perfeccionar les tècniques de les diferents modalitats atlètiques

  • Aprenentatge de la gestió psicològica envers la competició.

  • introducció a la nutrició esportiva

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now